W ciągu czterech miesięcy od otwarcia wyremontowanej sali obsługi w Urzędzie Miasta przy ul. Sikorskiego z usług skorzystało ponad 25 tys. osób. Skrócił się czas oczekiwania na załatwianie spraw. Obowiązuje tu komputerowy system obsługi klienta. Tu także uruchomiono stanowiska Wydziału Komunikacji.
Biuro Prasowe UM informuje, że najwięcej osób załatwiało sprawy ewidencyjne i meldunkowe. Aby uniknąć kolejek najlepiej przyjść w środę lub czwartek po 15.30 – radzą urzędnicy, wskazując, że w czasie gdy rodzice załatwiają formalności, dzieci chętnie korzystają z mini placu zabaw.
Wyremontowaną halę obsługi w Urzędzie Miasta otwarto 23 stycznia 2017 r. .
Sala obsługi jest czynna w systemie dwuzmianowym – od godziny 7:30 do godziny 17:00 – od poniedziałku do czwartku, a w piątki od godziny 7:30 do 15:30.
Oprac. wg informacji Dariusza Wieczorka z
Wydział Promocji i Informacji
1,064 total views, 1 views today