Foto Grzegorz Milewski
„Arena Gorzów” ma nową propozycję dla kibiców sportowych oraz uczestników wydarzeń kulturalnych i artystycznych odbywających się w obiekcie. „Znajdź się w Arenie” to zabawa fotograficzna, dzięki której zdjęcia wybranych kibiców i widzów będą trafiać na telebim Areny.
Podczas eventów w Arenie Gorzów wykonywane są zdjęcia. Wśród wielu ujęć ze sportowcami i artystami, zawsze są też takie, na których widać jak bawią się kibicie i widzowie poszczególnych wydarzeń. To właśnie te zdjęcia będą przedmiotem zabawy fotograficznej – czyli nowej propozycji promującej Arenę Gorzów.
„Znajdź się w Arenie” to hasło akcji. Jak wyjaśnia prezes Agata Dusińska, ma ono dwa znaczenia.
Przede wszystkim zachęcamy gorzowian, by „znaleźli się w Arenie” dosłownie, czyli odwiedzali Arenę, uczestniczyli w wydarzeniach sportowych i kulturalnych, a przy okazji zapraszamy do udziału w zabawie, która polega na „znajdowaniu się w Arenie” czyli wyszukiwaniu siebie na zdjęciach wykonywanych podczas eventów i publikowanych na naszym profilu w mediach społecznościowych – wyjaśnia prezes Dusińska.
Chodzi konkretnie o Facebook Areny Gorzów: https://www.facebook.com/ArenaGorzow To tu, w każdy poniedziałek, będzie się pojawiać 10 zdjęć z wydarzeń z minionego tygodnia. Każdy kto odnajdzie się na jednym z nich może zdjęcie „polajkować” i zachęcić innych, by na nie głosowali. Na zdęciu będzie od 6 do 10 osób. To spośród zdjęć, które w ciągu dwóch dni od publikacji postu #znajdzsiewarenie otrzyma największą liczbę reakcji („lajków”, serduszek i innych) zwycięża. A zwycięskie zdjęcie będzie wyświetlane na zewnętrznym telebimie Areny Gorzów przy ul. Słowiańskiej.
Zabawa potrwa przez cały bieżący sezon sportowy, czyli do wiosny 2025 roku.
W organizacji akcji „Arena Gorzów” ma wsparcie wyszyskich klubów sportowych, których rozgrywki odbywają się w obiekcie. W filmie promującym wystąpili zawodnicy i zawodniczki klubów „Cuprum Stilon Gorzów”, „AZS AJP Gorzów” oraz „Stal Gorzów”. Wszyscy zachęcają „Znajdź się w Arenie”. Dodatkowo wśród ambasadorów akcji jest Kamil Lewera – dziennikarz radiowy i telewizyjny, konferansjer oraz Sylwia Dera z Biura Prezydenta Miasta UM, konferansjera oraz organizatorka wydarzeń kulturalnych i artystycznych w mieście.
Akcja startuje w środę, 17 października. Pierwsze zdjęcia będą wykonywane podczas meczu koszykarek. Pierwsza publikacja postu #znajdzsiewarenie zaplanowana jest na poniedziałek, 21 października.
Marta Liberkowska
Wydział Promocji i Informacji
34 total views, 2 views today